.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
(ویدئو) سعید مرتضوی پای دیگ آش نذری شب تاسوعا
پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.(ادامه)
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد. کانادا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند. نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  گزینه  های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند .... گزینه‌های شهرداری تهران اعلام شد / نام یک نماینده مجلس مازندران در بین گزینه ها
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گزینه های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند ....(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
 طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به .... اسامی 134 نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری
طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به ....(ادامه)
قاضی حداد بر اثر کرونا درگذشت
یک فعال توییتری مدعی شد: قاضی حداد معاون دادسرای تهران در زمان دادستانی سعید مرتضوی، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
بحرانی به نام "سال آخر ریاست‌جمهوری"
تاریخ همچنان در حال تکرار است و بعد از خاتمی و احمدی‌نژاد، حال ِروحانی نیز در سال آخر ریاست‌جمهوری‌اش چندان تعریفی ندارد و مجلس به سمت استیضاح او در حال حرکت است.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
شمال نیوز : این عضو شورای شهر  بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود..... اعضای شورای شهر مرکز استان سنگ های خود را با منتخبان مجلس وا کندند
شمال نیوز : این عضو شورای شهر بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود.....(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است. پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.(ادامه)
عکس: سعید مرتضوی با بادیگاردش در فرودگاه نجف
تصویری از سعید مرتضوی در بازگشت از پیاده روی اربعین در فرودگاه نجف او از زندان به تازگی آزاد شده و با محافظ تردد می‌کند.(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است..... توضیح سعید مرتضوی در باره آزاد شدنش از زندان
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است.....(ادامه)

سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران پس از تحمل دو سوم از مدت محکومیت خود از زندان آزاد شد. سعید مرتضوی از زندان آزاد شد
سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران پس از تحمل دو سوم از مدت محکومیت خود از زندان آزاد شد.(ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
نخستین جلسه محاکمه "محمدعلی نجفی" شهردار اسبق تهران به اتهام قتل "میترا استاد" همسر دومش به‌صورت علنی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار می‌شود. محمدعلی نجفی فردا به‌صورت علنی محاکمه می‌شود
نخستین جلسه محاکمه "محمدعلی نجفی" شهردار اسبق تهران به اتهام قتل "میترا استاد" همسر دومش به‌صورت علنی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار می‌شود.(ادامه)
قاضی پرونده «نجفی» مشخص شد
قاضی رسیدگی کننده به پرونده نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل عمد همسر دوم خود متهم شده بود، مشخص شد.(ادامه)
بخشی از حکم سعید مرتضوی با عفو رهبری بخشیده شد
شمال نیوز: وکیل مدافع تعدادی از کارگران تأمین اجتماعی از بخشیده شدن مجازات شلاق سعید مرتضوی خبر داد و گفت: این بخشش با توجه به عفو مقام معظم رهبری صورت گرفته است.(ادامه)
مشایی به زندان اوین برگشت
کانال تلگرامی جریان احمدی نژاد، دولت بهار، ساعت ۱۰:۴۰ دوشنبه شب خبر داد: اسفندیار رحیم مشایی دقایقی قبل پس از پایان مرخصی با بدرقه‌ی احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید». درخواست احمدی نژاد از مقام معظم رهبری درباره‌ی بقایی و مشایی
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید».(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.